שכחתם סיסמה?
שמות ב - יין בצורה הנכונה
שמות ג - לימוד תורה בקול
שמות ד - סגולת הציצית
שמות ה - חברים טובים
שמות ו - התשובה
וארא א - שערי הלב
וארא ב - תתאפק
וארא ג - קדושת הפה מביאה לרוח הקודש
וארא ד - צונאמי
וארא ה - הקטן הוא הגדול
וארא ו - קליפת ההתאבדות
בא א - מזבח החיצון ומזבח הפנימי
בא ב - שערי דמעות
בא ג - כל חולי וכל מכה... עד השמדך
בא ד - להתחבר לדוד המלך
בא ה - ד' יסודות שבאדם
בא ו - עולים עם השכינה
בשלח א - היד הגדולה, היד הרמה
בשלח ב - סוד רשב"י
בשלח ג - הציץ ועזות דקדושא
בשלח ד - עומק הנס ביציאת מצרים
בשלח ה - ימין ושמאל ה-DNA שונה
בשלח ו - כל יום והשפע שלו
יתרו א - בתי כנסת רוחניים
יתרו ב - טו בשבט
יתרו ג - מתי מותר לגנוב
יתרו ד - סוד כוס של ברכה
יתרו ה - רוגע סימן לקדושה
יתרו ו - שמור וזכור
משפטים א - מה מראים לעובר
משפטים ב - אל תתבלט
משפטים ג - ההבדל בין משה לשאר הנביאים
משפטים ד - קריאת שמע מרפאת
משפטים ה - נפש רוח משני הצדדים
משפטים ו - שער הנשמות
תרומה א - דאגת המחר
תרומה ב - דבקות בה' ע"י הצדקה
תרומה ג - כוח הכוונה בהולדה
תרומה ד - יהיו בגדיך לבנים
תרומה ה - התשובה
תרומה ו - בשמים בכניסת השבת וביציאתה
תצוה א - שמן - חכמה
תצוה ב - גופם של צדיקים
תצוה ג - צדיק ורע לו
תצוה ד - לכל אחד יש ספירה אחרת
תצוה ה - בכל יום מניחים כתר
תצוה ו - כשחוזרים מהתפילה
כי תשא א - השמחה למעלה מן הכל
כי תשא ב - למעלה מן הדעת
כי תשא ג - כי נפלתי קמתי
כי תשא ד - חיבור הפנימי והחיצוני
כי תשא ה - מעלת סיפורי התורה
כי תשא ו - שבת שלום - השלום בשבת
ויקהל א - והמשכילים יזהירו
ויקהל ב - עץ הדעת ועץ החיים
ויקהל ג - הכוח בשינה
ויקהל ד - מתיקות התמימות
ויקהל ה - סוד דירה נאה
ויקהל ו - סוד הטעמים
פקודי א - ב' חלקי הנפש
פקודי ב - שירת הים והכתר
פקודי ג - עת לשנוא
פקודי ד - עמוד השדרה של הנשמה
פקודי ה - כוחן של דמעות
פקודי ו - עת רצון
הדפסה
הפצת דת האהבה הוא ע"י תורה ותפילה המתאימה להגביר בהאדם מידת השפעה לזולתו
הבסיס לכל ביאורי הוא הרצון לקבל המוטבע בכל נברא
וצריך שתדע אשר הסיבה שנעשתה למקור לכל המכאובים והיסורים שאנו סובלים היא שאין אנו מבינים אותו [הקב"ה] כראוי
הרי אנו מחוייבים לקבוע מדרשות ולחבר ספרים כדי למהר תפוצת החכמה במרחבי האומה
שאין מידת הטוב ניכרת בה כלל מקודם ביאתה של הבריה לנקודה הסופית שבה, לגמר צורתה ובישולה
כיוון שמחשבת הבריאה היתה בכדי להנות לנבראיו, הרי הכרח הוא שברא בנשמות מידת רצון גדולה עד מאד לקבל את אשר חשב ליתן להן